Když nevíme coby - vyceníme zuby!

Rady a poznatky

Schopnosti
Síla: Indikuje stupeň síly, kterou použijete během soubojů. Čím vyšší máte hodnotu síly, tím vyšší je šance zasáhnout protivníka.

Obrana: Ukazuje Vaše obranné schopnosti a Vaše schopnosti vyhnout se útokům protivníka.

Šikovnost: Podporuje Vaši schopnost zasáhnout Vašeho protivníka během souboje. Čím vyšší je její hodnota, tím vyšší je šance, že protivníka neminete.

Výdrž: Značí schopnost obnovy života a pomáhá snížit poškození po zásahu protivníkem. Čím vyšší je úroveň, tím rychleji se Váš život regeneruje a hodnota obnoveného života každou hodinu odpovídá počtu bodů v této vlastnosti.

Kouzlo osobnosti: Čím vyšší máte jeho úroveň, tím snadněji najdete protivníka při lovu opačné rasy, a to i v případě, že má dobrou skrýš. Během souboje kouzlo osobnosti zvyšuje Vaši šanci na dvojitý zásah. Během lovu lidí zvyšuje šanci pro nalezení více předmětů.

Zkušenost: Tu získáváte v celém průběhu hry a určuje Vaši úroveň. V přehledu naleznete, kolik bodů zkušenosti potřebujete ještě získat k postupu na další úroveň. Existují různé cesty, jak zkušenost získávat - lov lidí, práce na hřbitově, úkoly anebo lov démonů. Množství zkušeností pro postup na další úroveň je založen na principu 10 * tvá úroveň - 5.

Zdraví: Indikuje jak fit je Vaše postava. Nemusíte mít žádné obavy, Vaše postava nikdy nezemře i když má velmi nízké zdraví. Ale nemůžete se vydat na lov, pokud nemáte zdraví alespoň 25. Zdraví se obnovuje automaticky i když jste na dovolené.

Prvních pět základních vlastností můžete trénovat. Za trénink platíte zlatem, které ovšem nejprve musíte získat. Čím vyšší hodnotu vlastnosti chcete trénovat, tím více zlata za to zaplatíte.

 

Modifikace boje

Dvojitý zásah a Blokování zásahu: Tyto modifikace jsou velmi účinné při souboji a každý bod z těchto modifikací se velmi znatelně podílí na výsledku souboje. Jestli-že chcete koupit nějakoý nový předmět do inventáře, zvažujte především množství bodů těchto modifikací oproti šanci na zásah a šanci na vyhnutí se. Pokud máte velmi dobré staty a jste spíše útočný typ, tak kupujte předměty s dvojitým zásahem. Pokud naopak namáte příliš vysoké staty a jste denně terčem útoků mnoha soupeřů, tak kupujte především předměty s blokováním zásahu.

Šance na zásah a Šance na vyhnutí se: Podle mých vlastních zkušeností se kupování předmětů s těmito modifikacemi boje absolutně nevyplatí. Počítají se na procenta a s každým dosaženým levelem klesnou o jednu desetinu procenta.

Poškození: 



Zisk totemů
Totem lze získat od hráče opačné rasy, který není on-line déle než 100 dní. Totem získáte poté, když tohoto soupeře napadnete a zvítězíte. Samozřejmě šance, že získáte totem není stoprocentní, a proto i když daný soupeř není on-line déle než 100 dní a vy po jeho napadení vyhrajete, tak se může stát, že totem nezískáte. Někdy se podaří totem získat až na několikátý pokus. Jaké totemy můžete získat se dozvíte na listu Totemy.


Klanové války
Klan může jinému klanu vyhlásit válku pouze v případě, že oba klany mají stejnou úroveň klanové budovy.
Pokud klan vyhlásí válku klanu stejné rasy, musí jí vyzvaný klan potvrdit. Válka proti jiné rase může začít okamžitě bez nutnosti přijmutí druhou stranou. Pokud je vyhlášení války přijmuto, válka začíná o 8 hodin později. Během přípravné fáze se mohou členové klanu hlásit do boje. Hodinu předtím, než válka začne, se začínají členové, kteří se války účastní, shromažďovat. Během této doby nemají umožněnu žádnou jinou aktivitu.
Mistr klanu může do bojových formací umísťovat ty členy klanu, kteří se do války přihlásili.Vlastní bitva probíhá maximálně na 28 kol. Pokud ji přežijí oba mistři, pak vítězem se stává klan, který získal více bodů. Každý člen vítězného klanu získá určitý podíl zlata. Tento podíl se počítá na základě zlata, který si bojovník vydělá za hodinu práce na hřbitově a počtu přeživších z vítězného klanu. Klan který válku prohrál nezískává nic. Každý z bojovníků získává zkušenostní body podle počtu bitev, které svedl.


Klanové rituály
Klanové rituály mají vliv na všechny členy klanu. Požadovaný rituál je prováděn speciálně přivolaným kouzelníkem. Cena za rituál je placena z pokladnice klanu. Celý rituál je připravován 10 minut, na konci pak musí být splněny všechny podmínky rituálu. Kouzelník může být přivolán jen každé dvě hodiny.

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba www stránek zdarmaWebnode